wtorek, 15 kwietnia 2014

Recenzja: Circle Lens i.Fairy Kitten Tears Blue

Długo przeszukiwałam azjatyckie strony z soczewkami, przeczytałam tysiące recenzji zanim kupiłam swoją pierwszą parę circle lens. Szukałam takich, które w naturalny sposób możliwie przyciemniły moje naturalnie błękitne tęczówki. Z natury mam dość duże oczy, jednak bardzo małe tęczówki, dlatego od razu wybrałam takie o większej średnicy. Muszę również zaznaczyć, iż wcześniej przez cztery lata nosiłam zwykłe szkła kontaktowe, ponieważ mam bardzo silną wadę wzroku. Mam również problemy z przesuszaniem się oczu, dlatego szczególnie ważna jest dla mnie zawartość wody w soczewkach. Na szczęście znalazłam takie, co mają jej nawet dużo. Wybór padł na dwie pary, z których otworzyłam dotąd tylko jedną.


♥ ♡  i.Fairy Kitten Tears Blue ♥ ♡ 


marka: i.Fairy
średnica: 16,2mm
uwodnienie: 55%
trwałość: 12 miesięcy
Kupiłam je na stronie uniqso.com. Do tego zamówiłam uroczy bardzo tani pojemniczek z misiem z lusterkiem w środku, którego cena jednak stała się oczywista szybko po obcowaniu z nim. Okazało się, że jedna komora pojemnika na soczewki jest nieszczelna i wciąż wycieka z niej płyn. Samo pudełeczko wciąż rozpada się na dwie części.

♥ ♡ 

wygoda: ❀/5
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona wygodą soczewek! Sądziłam, że ich wielkość będzie się bardzo udzielać na oczach, ale nie! Jedyne co mogę im zarzucić, to że faktycznie ich wielkość blokuje więcej przepływu powietrza, dlatego po tych kilku godzinach oczy są dość suche.
kolor: /5
Moje oczy naturalnie mają odcień jasnoniebieski, wokół tęczówki są odrobinę żółte. Wybrałam niebieski kolor soczewek, żeby bardziej podkreślić kolor oczu. Niestety tu trochę się rozczarowałam, niebieski na soczewkach to jakiś taki.. odcień chabru? Widoczna część mojej tęczówki sprawia wówczas wrażenie jakby była zielona.
efekt: ❀/5
Za to powiększenie oczu jest ekstremalne! Wielkość soczewek i czarny okrąg całkowicie zmienia moją twarz. Ostatnie zdjęcie mówi samo za siebie.
cena: ❀/5

♥ ♡ 

światło dzienne:
światło żarowe:
porównanie do naturalnej tęczówki (światło białe):

A na sam koniec ja:

ostateczna ocena: 
❀/5

Liczę, że recenzja będzie przydatna. Nie znalazłam nigdzie żadnej recenzji tych soczewek w internecie, a w paru miejscach w internecie natknęłam się na wzmianki, że niektórzy myślą o ich kupnie. Mam nadzieję że rozwieję wątpliwości niepewnych dusz. W razie zainteresowania soczewkami można śmiało pytać i prosić o więcej zdjęć. 
Paa! ( ^ . ^ )/ ''

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i zdjęcia oczywiście :D Myślę że jesteś stworzona do pisania takiego bloga :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz te soczewki! <3

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała żebyśmy razem jakiś założyły T.T Chociaż pewnie dużo do powiedzenia bym nie miała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, jak się spotkamy to możemy to przedyskutować~

      Usuń