środa, 28 maja 2014

☆ Adresy sklepów ☆

Hej, kochani! 
Jak już wspomniałam, parę osób pytało mnie o moje stylizacje a po publikacji jednej, szybkiej nieogarniętej fotki posypało się dużo miłych komentarzy. Dziękuję Wam z całego serduszka!
Niestety nie wszystko poszło jak powinno i zdjęcia, które przez kilka dni robił mi mój kochany Yosuke okazały się niezdatne do użytku. Mamy bardzo małe mieszkanko i za bardzo nie było gdzie robić zdjęcia a więc wpadłam na "genialny" pomysł aby zrobić je na tle naszych uroczych firanek, czyli ax equo pod światło.. A więc jeśli wiecie o czym mówię domyślacie się, że wyszłam czarna. Jednak na ekraniku aparatu nie wyglądało tak dramatycznie jak okazało się być w rzeczywistości. 
Ponadto zepsuł się aparat, więc niestety dziś nie będzie żadnych zdjęć.
Następnym razem postaram się zrobić ładne zdjęcia telefonem, a tymczasem żeby nie tracić czasu, przejdę do rzeczy.

☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
Pytaliście mnie o sklepy z ubraniami! Choć sama robiłam zakupy w najwyżej trzech, to wiem że są to sklepy cieszące się zaufaniem wielu bloggerek i znajdziecie mnóstwo recenzji o ich produktach na innych blogach. Zamierzam jednak w przyszłości wydać pieniążki chociaż w kilku i będę robić recenzje, także przekonacie się również ode mnie o jakości.

 ZAGRANICZNE SKLEPY  
☆ Sheinside - sklep z ubraniami w każdym stylu i dla każdego, bardzo podobny do New Looka, Romwe etc.
☆ ModCloth - głównie obraca się w sferze ciuszków retro, są zarówno kobiece jak i urocze, dziewczęce
☆ SpreePicky - chyba najlepiej sprzedający się sklep w stylach słodkich i fairy kei, aomoji, jednak posiada w swojej ofercie dużo ubrań w stylu natural, mori, romantic czy nawet stylowych kobiecych sukienek
☆ Moriangel - głównie akcesoria w stylu fairy kei, ostatnio zaczynają wprowadzać inne elementy garderoby
☆ HIMI - ciuszki i dodatki w stylach romantycznych, słodkich, fairy kei etc.
☆ Kiseki -  ciuszki i dodatki w stylach romantycznych, słodkich, fairy kei etc.
☆ Harajuku Station - niedawno otwarty ponownie australijski sklep, który głównie skupia się na stylu lolita
☆ Moooh! - to sklep w którym na pewno znajdziecie coś dla siebie i w każdym stylu z Harajuku
☆ Sweet Gyaru Shop - jest to chiński sklep sprzedający  japońskie ubrania w stylu słodkich, romantycznych gyaru
☆ LizLisa - japoński sklep, oficjalna marka stylu Roma Gyaru
☆ Loli-Loli Paradise - sprowadza oryginalne lolicie sukienki


 POLSKIE SKLEPY  
☆ 404 error - sklepik oferujący głównie rzeczy w stylu creepy & cute, czyli głównie pastel goth 
☆ Holy Creep - sklepik, w którym dziewczyny za zamówienie sprowadzają z Azji różne ciuszki, peruki i dodatki głównie w stylu pastel goth ale również innych
☆ Tofu Rangers - rajstopy i przeróżne dodatki zupełnie jak z Harajuku!
☆ Zombie Unicorn - biżuteria ze specjalnej modeliny w stylach fairy, pastel goth i podobnych
☆ Raven Market - odzież i dodatki w stylu Gothic, Victorian, Lolita, Dark Fashion
☆ Restyle - bardzo znany, głównie ma w swojej ofercie mroczne i gotyckie rzeczy a także steampunkowe


Takich sklepów jest o wiele, wiele więcej jednak nie jestem w stanie przypomnieć sobie w tym momencie ich nazw. Bardzo gorąco polecam portal Storenvy, ponieważ tam jest najwięcej takich sklepików, wiele różni się od siebie cenami a można tam znaleźć naprawdę niesamowite rzeczy!
Otworzę więc nową zakładkę na blogu o nazwie "Sklepy" i jeśli coś mi się przypomni lub odkryję jakieś nowe cudowne sklepiki, będę je tam dodawać. o(≧▽≦)o


Zapraszam również na moją Fashiolistę, do której gadżet mam po prawej stronie bloga. Często dodaję tam różne prześliczne znalezione rzeczy, a do każdej jest link z odnośnikiem, gdzie został znaleziony. Poza tym to świetna aplikacja, która czasem potrafi jednym kliknięciem zaspokoić żądzę naciśnięcia okienka z napisem "BUY". Poza tym, wiąże się z tym koniec kolekcjonowania linków rzeczy "do kupienia", czy zapisywania ich gdziekolwiek bo tam w swoim profilu będziecie miały uporządkowane wszystko!

Paa~ ヽ( ≧ω≦)ノ~

2 komentarze:

  1. Również uwielbiam Sheinside i 404ERROR :) Ale Nie znałam sklepu SpreePicky a jego asortyment naprawdę mnie zainteresował :)
    Ciekawa notka, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    //dynoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SpreePicky jest absolutnie cudowne <3 Niestety drogie, dlatego szukam wciąż drogi okrężnej na ich produkty. Niedawno 404 ERROR mi zamówiły buciki, także pojawi się ich recenzja. ^^
      Dzięki i zapraszam ma przyszłość~

      Usuń