niedziela, 22 czerwca 2014

Recenzja: czarne lolicie buciki na średnim obcasie

Hej, koteczki! Długo mnie nie było i niestety musicie mi ten fakt wybaczyć, jak również to, że nie będę pisać tak często jak na początku. Już jutro czekają mnie egzaminy na studia i jestem straszliwie zestresowana i mam nadzieję przelać choć część tego stresu tutaj i go zostawić.
Dzisiaj chciałabym napisać skromną recenzję bucików, które nareszcie przyszły do mnie po miesiącu oczekiwania. Zamówiłam je indywidualnie od 404 error. Bardzo polecam ten sklep, właścicielki są przemiłe, wszystko Wam wyjaśnią i wyszukają i pomogą nawet najbardziej kapryśnym osobom (na przykład mnie).
Jestem nimi zachwycona, zauroczona i jestem po prostu zakochana. No bo spójrzcie na te zaokrąglone czubeczki!

Zamówiłam je jako ten model -> klik. Dziewczyny ze sklepu wówczas wyszukują takiego modelu jaki Wam się podoba w jak najniższej cenie. Towar jest jednak sprowadzany z Chin i może się nieznacznie różnić od tego, co nam się spodoba. Jedyna różnica jaką upatrzyłam, to brak platformy z przodu ale jako że jestem wystarczająco wysoka ten fakt jakoś mnie nie razi, jestem zadowolona.

Buciki wyglądają na solidne i mimo charakterystycznego dla chińskich wytwórców zapachu wydają mi się lepiej wykonane niż niejedne buty jakie kupiłam tu za podwójną cenę tych bucików. Bardzo ładnie się prezentują, są bardzo wygodne.. no i przede wszystkim śliczne!
Zawsze marzyłam o bucikach zapinanych na paseczki, jednak zapinanie ich wciąż na nowo zawsze zajmuje trochę czasu. Dlatego wytwórnie tych butów wymyśliły praktyczne rozwiązanie w postaci małych zatrzasków, które są zręcznie ukryte pod złoconymi zapinkami.


Obcas jest niewysoki, moim skromnym zdaniem perfekcyjny na codzienne spacery czy bieganie po mieście. Idealnie wpasowały się w całą moją szafę i są prześlicznym zwieńczeniem każdej kreacji!
A czy któraś z Was jest posiadaczką butów w stylu lolita?



Życzcie mi powodzenia! Bo ja chyba do jutra umrę ze strachu.
Paa~

6 komentarzy:

  1. Widziałam te buciki na ich stronie :) Fajnie, że dodałaś recenzje bo zastanawiałam się nad ich kupnem... Teraz jeszcze bardziej mam ochotę je kupić :3
    Pozdrawiam xxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, z każdym dniem kocham je coraz bardziej <3
      I muszę jeszcze dodać że obcas też jest dobrej jakości, normalnie już po pierwszym wyjściu w nowych butach mam porządnie starty (bo nie umiem chodzić) a w tu wciąż nic się nie dzieje!

      Usuń
  2. Ale słodziutkie i takie okrąglutkie~! Musisz mi dać je przymierzyć! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem w Bydgoszczy także możemy się zobaczyć w tym tygodniu! =^.^=

      Usuń
  3. Ja zamawiałam kiedyś plecak z Chin z allegro i czekałam na niego tyle...że aż o nim zapomniałam xD
    A co do bucików to są prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale dojechał w końcu do Ciebie? ó.ó Ja właśnie też myślę teraz o kupnie plecaka, bo jednak latanie z torebką na studia wiąże się z bólem kręgosłupa.. Wystarczyły tylko trzy dni a czuję się jak stara babcia.
      Ja też je kocham, dziękujemy ♥

      Usuń